är korvkisoken öppen idag?

heej mina käära homies , ja ni va ska ja skrivaa idag ehmm? jag har blitv kass på detta ja va ju såå snygg o grymm po att bogga ju va har hännt? ok ja sitteer häär o kollar på milan o lite så har ey sp mycket föör min dell som sagt,på jobbet idag gick de bra men dom däär jekla byxorna som ja har på mig gyflen åker ner hela tiden så min kurdicinda sticker ut känns de som . pratar med en kund kollar på honom ser att kollar ner hela tiden ja tänbker ey på min gylf dåå men ser att han blir lite nervös vill säket säga nåt men ja takar för sig o säger han kommer in sen.. välkommen säger ja då. så kommer nsta kund o säger är korv kiosken öppen idag ja fattar inte vad han menar o säger de e klart den är den är ju alltid öppen för dig :O ja de blev lite missförståd mellan oss men de löste sig o kund köpte en dator haha ja konstiga saker händer ju hela tiden haha ja ja ska så kan de gå hoppa de e bra med er srkiver nåt kul imon med haha  

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha Delil du är ju för rolig! skriv mer.. det är kul att läsa :)

2010-09-22 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0