VAKEN !!

sitter framför datoorn nu och ba softaar efter en lång naattt , liillen vaknaden vid 5 efter att ha sovit 6 timmar och gråtter som faan , jja vaknar ger honom lite mat och byter blöja ( borde inte gjord det) bajs över allt de började lukta som om de fanns en flock utlängar i toan , men fick torka honom med, han va torrr så jag fick smöjra in ochså så han tycker om när man byter på honom badade honom igår med han somande nästan ju tycker om attt simma, ja som trode apor inte gillade sånt haha , mobbar mitt egna barn nu haha ne skojar :P men endå han ligger hos sin mamma nu och äter , hoppas han sover igen så jag kan börja städa häär, måste äta nåt ochså, ahh men skriver senare sköt omer pesce

suger på tummen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag gillar ditt skämtsamma sätt att skriva på!

2008-07-08 @ 14:55:00
URL: http://fimpen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0