vad händer i världen?

heeej!

kom nyss hem från jobbet och ser att min son sover, hörde att han int ehar sovit på hela dan så det var ju bra att han somnade till slut.

köpte lite filmer på vägen hem ochså,

ghost rider
resident evil 3
vänner för livet
spider man 3
rogue
brooklyn rules

har sett nårga av dom men ska se dom omigen ONÖDIGT men de finns inte så mycket annat att göra heller.
kollade på nyheterna idag på 4an och hörde att usa ska lägga en sån sak som spränger missiler utanför prag :S
usa är rädda för att Iran ska attackare israel så dom vill spränga missilen innan den når fram, men de finns ett promblem ;S usas missil sak når enda till ryssland och det gör ryssland förbannat och vill inte att dom ska ha nåt där, ja menar shiit va kommer händer sen? dom börjar bråka stor makterna, om nu det skulle hända nåt det drabbar oss alla och inte på dom staterna, Usa borde först i främst fixa sin ekonami som går rätt ut i helvete just nu men dom bryr sig mer om att fixa missiler i prag, ärligt så tror ja inte iran kommer attackera israel jag tror dom ba vill lägga sin missil sak där för att nå till ryssland om nu ryssland skulle attackera dom, varför skulle dom vilja det äns? just nu så går det upp för ryssland många MÅNGA fler har jobb och det börjar bli som i svergie men ja det finns en del fattiga ochså men det är ju så i alla länder? vissa bryr sig inte vad som händer i världen!
vissa bryr sig inte om barnen i afrika, vissa skiter i ekonamin i världen ändå om det drabbar dom med, vissa vänder sig om att anvädna kondom och sprida vidare sjukdomar..
men ja bryr mig, jag är ingen miljonär eller nåt, jag har ingen rikigt jobb men endå så varje gång jag ser en rödda kors eller nåt annat man ger pengar till nåt bra så gör jag det, jag lägger alltid 20 eller  50 kr det är inte mycket men på långt sikt blir de det. ni får ha det så bra och en bra natt ska kolla på min son och pussa honom :)

Kommentarer
Postat av: Rafael

aaw! vilken bra människa du är Delil! xD

2008-07-09 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0