vad är en tönt?

jag har funderat om jah är så cool som jag tror? jag kom på att jag är en stor tönt!

jag menar vad är en cooling? är det en som går ut och fester och bråkar mycket? eller kanske en som skiter i skolan och gör som han själv vill? när jag ser en som pluggar mycket så tänker jag shhit vilken tönt han är! komigen fan bättre kan jag de är så att han kommer få mycket bättre jobb än mig,han kommer leva bättre än mig iframtiden är han cool eller tuff för det? Ja det är han komigen vem vill inte vara framgångsrik kolla in mig när jag började 1an i gymmasiet så va jag dåligt pluggade inte jag var en stor TÖNT, tönt är man när man skiter i skolan, gör som sina kompisar och snckar skit om sina "vänner" allvarigt hur tuff/cool är man när man skiter i skolan? eller skämmer ut sig på fester? de finns dom som kan blir rikigt bra i skolan om dom sköter sig och går på lektioner och allt, dom kan blir riktigt duktika jag vill värklingen va en sån "tönt" som pluggar, ärligt så respkterar jag mer än sån som pluggar än en som skiter i skolan och snckar skit om andra.

de finns dom som snckar skit om folk men endå umgås med de dom har snackat skit om?? varför är det så äns? varför umgås med nån man inte gillar, då blir man en falsk person hur bra är man då? ofta man är stot över sig själv när man är sån?

nu när jag är pappa har jag funderat så mycket på sånt, för jag var sån innan komigen vem har inte snckat skit om nån? de har alla!.. jag har tänkt på mycket nu när man är pappa hur ska man vara? ska man vara som man alltid har varit eller ska man ändra sig? och vara nån man inte är? för jag har alltid varit den typen som är lite barnsilgt, jag gillar att spela playstion och min lilla hemlis jag Älsakar att leka göregumma och mörktatten allvarit hur KUL är det inte att gömma sig och nån letar eller när det är skit mörk och man inte ser nåt så lekar man mörktatten ? blir jag en tönt nu för jag gillar det? du sa säkert Ja, vad ska jag göra åt saken jag bryr mig inte om nån kallar mig tönt shit ingen vet äns vad en tönt är förnåt många tror det är en som har glassögon eller en som gillar att mekka med bilar ( shit vilken svénsk jag har blivt jag sa Mekkar trodde aldirg jag nånsin skulle säga det ) komigen de finns inga töntar eller coola, kolla inte så på människor dom som säger töntar till nån dom vet själva att dom är det själv, så skit i det, fan om du blir kallad tönt fan ska du göra åt saken bry dig inte kolla på henne/honom jag ba flina sen gå Hon/han kommer kännsa sig dissade då sen när du har gått kommer dom snacka skit om dig tro mig jag vet sånt alla är såna , men aja sånt kan de va ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

bra skrivet :)



men du är INGEN tönt bara för att du tycker om att leka dom sakerna, jag tycker också det är skiit kul :) varför inte lixom, och tänk sedan är eran son bli större ! ? vad kommer han inte vilja göra, hur löjligt kommer man inte leka med dom, sita leka med bilar, och leka kuragörra, leka sådana leka, det är fullt normalt :)



har en bra dag :D

2008-07-11 @ 04:45:56
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: anna

Gillar din blogg! Skiter i stavfel och så, den är bra som fan. Du är en stolt ung pappa och det märks verkligen!



Lycka till med allt!

2008-07-12 @ 19:29:43
URL: http://annaahlvin.blogg.se/
Postat av: Rafael

Fan vad jag diggar dig Delil!!

2008-07-13 @ 20:42:07
Postat av: tönten

SFI

2008-07-23 @ 19:03:10
Postat av: Gazmir

Mannen de e inte tonitigt att spela ps2 lr ps3 haha

2008-07-24 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0