vad för music ska man Lyssna på ?

När man är pappa vad för music får man lyssna på?? Punk? hiphop? rock? jag menar finns det nåt sånt där man inte får lyssna på? när dom är unga? lyssnar man på rock kommer dom då bli lite Mc knuttar eller om man lyssnar på Punk blir man då emo och skär sig? eler Om man lyssanr på hiphop? blir han en miniGangsta ? jag fick svaren av en punkare att jag inte ska lyssna på hiphop? jag är pappa nu :O va ska jag annars lyssna PÅ? Mozart?
betyder de nu att jag inte kan lyssna på de jag gillar, inte för jag gillar hiphop men endå jag lyssnar på allt ju , det e ju när dom är minst dom lär sig massa,  när vi sover har vi alltid radion på så han kan lyssna och lära sig att sova när de e ljud omkring och de går jätte bra än så länge, som sagt jag försker vara den bästa pappan för honom jag gör alltid för min son, men vad ska man göra om han har ond i magen och gråter jätte mycket man kan inte få tyst på honom känns som om hjärnan kommer expodera :S men man kan inte bli sur på honom det e ju inte hans fel heller !

jag vill det bästa för min son så jag ska låta honom lyssna på Mozart så han blir sån rikigt samrt unge och gör mig rik ;) hahah ne nu skojade jag ;)

just nu lyssnar jag på kärlek låtar så han blir en romantiker och att respetera alla tjejer som dom är :)
Liknar ju som en liten casanova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0