to be a toffel or not to be a strupa

jag gick och gav min älsk glass vatten och gjorde lite mer te till henne, får lilla underbaring sover så fint, men jg tycker så synd om min älsk för hon e sjuk och ger honom mat, hon e så trööt nu jag ba kollar på och inte kan göra nåt, killar som läser detta tycker säkert jag e töntig eller en toffel eler struppa som dom kallade mig för ja älsar min tjej så mycket, sanningen är att jag e det, jag menar vi killar har alltid varit toffel av oss de är sällan man ser en tjej va toffel (om man inte är bratt pitt eller Jonny depp eller kasnke ochså han fuligen david backham så klart) men endå, viste ni att de har förklarats krig i kärlkens namn dör kungar som slås för den man älskar, och ni kallar mig toffel, JAG E EN RIKIGT STOLT toffel, haha ( känner på mig jag kommer ångra mig efter denna inläggen ) men tjejer jag ser det som så att ni borde respekeras som faan, efter vad jags såg på BB, vad ni går ignom medans vi killar ba sitter och kollar, jag har alltid sett upp för tjejr och min mamma, min mamma är den snällaste tycker jag hon är den bästa för mig :)) jag som tänkte gå lite med min älskling men det ser ut som om de regnar mycket hoppas de slutar för måste gå ut lite med honom:. Min flickvän är bakom mig och skrttar åt min blogg tycker ja e roligt och oseriös att jag inte kommer nånstanns  Aa du vänta när du vill ha nåt från mig då,  " älsk kom hit, Älsk gör det, älsk hämta de," haha nä hon skojar med mig Älskar dig Honyye (L)


älsk

Kommentarer
Postat av: Sarina

Du kan ju försöka med att ge din lille flaskan....:) med mammans mjölk. Då får du vara en del av matningen. Min man tyckte att det var riktigt mysigt att ta över "mamma-rollen" när jag inte orkade längre. :)

2008-08-16 @ 23:45:11
URL: http://sarinablessander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0