R.I.P. Malin magnusson

jag såg nyss en tjej som jag kände hade plösligt dött genom att ramla från en tak på henns sommarjobb, min tanke går till henne famlij och vänner, de e så att dan innan olykan inträffade så va hon och jag tror de va henne kille och ått mat på pizzan, hon va glad , sanningen är att hon va alltid glad när hon och henns syster kom och åt mat på pizzan, hon gillade får kebabhawie , jag vet inte hur jag ska känna för jag känner inte henne, de känns så konsitgt endå en sån ung tjej omkom så sanbbt, vad gjorde hon uppe på taket för de första visste inte dom att på taket ska inte sommarjobbare vara? hon va 15år livet kan sanbbt tas av guds hand, så Malin vila i frid i guds hand är du föralltid tryggt !

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2856042.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0