rätt åt tjejer som blir våldtagna?

är det rätt åt dom som går med kort kjol eler kort tröja?

NEJ aldrig är det rätt åt tjejen, läste nyss på en blogg om det är det, Helt focking otroligt att vissa nu tycker de är rätt åt dom, tänk er det finns folk som tycker det? detta är inte irak eler nån mellanöster land om vissa trode de? detta är sverige och vi lever i en helt crazzy värld men endå, det är som att säga shiit kolla in negerna som blir misshandlat av rasisterna nää rätt åt honom han e ju svart! eler shiit kolla blattarna som är 10 mot 2 svenkar nää rätt åt honom han e ju svenk, shiit när blev de rätt att göra nåt så hemsk sak, ska jag gå och råna banken och säga ne de va rätt åt dom, dom har så mycket pengar där, ser inte nåt som har sammanhang med våldtäkt att göra men endå , de kan aldirg va tjejrs fel , hur dum kan man va och säga så äns, har man inga kännslor kvar längre? man blir en fjola man man tycker de, tjejer ta de lungt och va aldirg rädda att säga om ni blir våldtakna, och just de det är typ nästan över 70 % utlängar som står för våldtäkerna :O 70 % va fan blattar ni kan bättre än så fan, får ni inget eller? fan ni ska vara magnter så tjejr kommer , det va därför vi aldirg fick en tjej i högstaidet tjejerna va rädda för att jag och mina utlänska vänner skulle vålda dom ? haha tjejr ni ska inte vara rädd för mig, ni slår mig som ingetting, haha men ta de lungt nu okej , ska hjälpa min älsk att pumpa.

pumpa Möjk då inget annat om ni trode de



 min lille bror och jag ;)

Kommentarer
Postat av: george

Tjena!



Du, innan jag kan ta dig på allvar måste du lära dig skriva rätt, du skriver som en kråka både grammatiskt och stavfel här och där. Skriv igen, skriv rätt, ska någon ta artikeln på allvar måste du göra det ordentligt.



Sådant här språk på tex ett cv hade åkt direkt i papperskorgen.



Kritiserar inte dig utan ditt skrivande. Alla kan, vill du?

2008-07-08 @ 15:54:37
Postat av: Anonym

tackk george ska göra mitt bästa med skrivningen och gramatiken är rikgit dåligt på det

2008-07-08 @ 16:08:48
Postat av: Helena

Äh, vad då... stavningen har väl inget med saken att göra. Den kanske inte är världens bästa, men vem bryr sig. Dina vettiga åsikter är viktigare

2008-07-15 @ 23:25:04
Postat av: milily

Hej där, snubblade in på din blogg här. :)

Kul att läsa, trots dessa fel i texten. Och visst många vänder säkert på klacken direkt när de ser. Men inte jag inte. Som jag läste så skriver du bloggen för att visa världen vilken underbar son du har och för att just lära dig att skriva bättre. Jag hejar på dig!! Har inte hittat så många "ungpappa" bloggar men din har jag fastnat för!

Jag hejar på dig ännu mera!! Lycka till nu. :)

2009-05-05 @ 10:58:06
URL: http://www.metrobloggen.se/milily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0