och doktron sa

kom Nyss från doktorn och allt va bra med honom han växer och blir allt tjockare.

och när jag sa varför han låter så som om han har asma och med magen sa dom att de är helt vanligt för små barn att han skulle ligga med magen ( men inte somna ) och att man skulle massera dom på magen dom gillar det :)

så annars va de bra med honom,  på vägen ditt så skrek han och va så sur hela vägen nästan men de fixade sig.

nyss kom ochså min älsklings syster och ska vara här, så jag kan åka hem och jobba lite men ahh jag skrev sen i kväll ha det så bra än så länge.

Kommentarer
Postat av: Petra

Wow när ja läste de här inlägget trodde ja nästan att d va nån annan som skrivit! Vilken förbättring med grammatik å stavning, d märks verkligen att du försöker bli bättre! :D

2008-07-09 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0