nybörjare på detta :D :P

såå jag ska böjra nu då :) ni vet säkert inte mitt namn men de e väll lika bra såå hellr hur :) har inte kommit nåt namn än tll får son men måste hitta  nåt :) vi tänke typ Leo eller Emilio :) äär fint men är inte helt säkert än fårr se :) men han ska hette kevin som andra namn :P , såå ska mata honom nu har hans mjölk framför mig och ska väcka honom snarst för han har sovir länge nu :) sen ska ja byta bljö på honom :) så tjejr killar ta de lungt så skriver jaag mer senare :D

Kommentarer
Postat av: camilla

söööt

2008-07-08 @ 14:28:07
URL: http://sofly.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag måste säga att du verkar vara en bra kile. Klagar någon på att ni är unga föräldrar så stå på er och ta ingen skit. Det handlar om mognad & inställning, inte ålder. Det finns dom som är redo att bli föräldrar redan i tidig ålder som er. Lycka till med allt.

Mvh Maria

2008-07-09 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0