min son sover ! och min flickvän äär sjuk :S

Såå nu sitter ja på datorn , min son har sovit nu länge borde väcka honom och ge mat, som sagt är min flickvän mycket sjuk och har höög feber, så jag tar hand om båda idag, jag ringde och saa hur de va såå jag behcöer inte jobba heller:)
men de e jobbbigt har så ond i huvut och vaknade engång vid 2 sen vid 6 sen igen vid 10 så har jag varit vaken sen dess :) men ahh de e inte så jobbigt endå, måste springa till henne så fort hon ropar , så ahh de e helt okej sitter häär nu med min arsenel tröja och mina shortss ahh helt okej :) dricker bubbelvatten med , :?
hoppas allt e bra med er :)

jaa då :)

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lycka till med eran lilla baby



Mvh J

2008-07-15 @ 13:00:13
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0