måste erkänna

heej god morgon:)

jag har en sak att erkäna nu för er, jag har alltid inte varit en bra männsika innan va jag elak dum och slågs mycket inte bara det jag stal on snode massa ochså, men jag ångarar allt jag gjord och hopppas välkligen inte min son blir sån som ja va när han växer. nån gång måste man inse att det måste komma till ett slut med det. jag kan inte säga jag är en ängel men vem är det? allvarigt nä när du kör och du ser en svarting köra som en galning vad tänker du på då? jag tror inte du tänker shit vilken männsika, du tänker shiiit kan inte negerna köra? eller när du ser en kurd som tränger sig förbi alla du tänker inte shit vilken männsika? du tänker jelva blatte. ja mennar nä kanske inte alla mänsikor men jag kan lova er att ni har gjord de några till många gånger är det inte sant? man kan inte säga alla mänsikor är änglar, tänk min son eller andra alla bebysiar vad vet vi vad dom tänker? tänk när dom kollar dom tänker vem är du din fuling eller nåt sånt haha nä skämt sidor som är såna fattiga aja men det är aldirg försent att be om ursäkt heller, nu efter denna sommaren ska jag börja plugga rikigt bra så jag kommer in där jag vill nämligen Polis :)


Kommentarer
Postat av: Rina

Helt rätt inställning! :) Alla gör misstag, alla har några skelett i garderoben men så länge man vet att man har gjort fel, att man ångrar sig så går det att bli bättre. Tycker det är kul att höra att du vill bli polis! Önskar dig massa lycka till till det! Och lycka till med plugget! Jag ska kanske börja plugga själv i höst...



Grattis till pojken btw. :D

2008-07-10 @ 15:54:30
Postat av: ingen

Du ska inte bli Polis, Poliser som dig vill vi inte ha, kommer göra allt i min makt att förhindra det!

2008-09-09 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0