helt Sjuk otrlogt :D

som ungpappa är det att ha tålamod, tro mig jag vet, när barnet skriker så hög och mycket då blir man galen, man vill ba han ska vara tyst, det svåra är man vet inte om han har ond i magen eller är hunkrig, att vakna mitt på natten nårga gånger om tar på kraffterna, plus att jag har itne så mycket tid med honom heller för jag jobbar så mycket, sen när jag kommer hem vill jag ba va med min son, många pappor vet säkert hur de känns att vara långt bort från sin son, det är därför jag vaknar mitt på natten och vill krama honom byta blöja på honom ge honom mjölk, det går inte beskirva känslan att vara pappa att äns vara ung föreldaer det är mycket man tänker på när man fick reda på det, hur det ska gå vad vi ska göra massa sånt , men jag ångrar inget inte ett minsta sak, det är viktitg att sncka om det vad man vill omman vill ha barnet och det, men det är mycket jobb man får inte lika mycket sömn som man hade innan det tar på kraften rikigt mycket men det har varit så genom tiderna sen mänskian har funnits så, vänner säger till att ja itnte kan gå ut och festa ha roligt men snälla nån varför skulle jag inte kunna ha det, kasnke inte ofta men nån gång, kan man ju det, de finns allditd mormor eler farmor som tar han dom sin barnbarn, men endå inte tänkt at jag ska festa men så , som sagt helt sjuuk att otroligt är det iallafall :)



Kommentarer
Postat av: Dolly

Vilken fin bild, önskar dig och lillen all lycka, och mamman med såklart! Kul med unga pappor som tar ansvar för sina kids, inte allt för ofta sådant sker..

2008-07-11 @ 21:11:22
URL: http://metrobloggen.se/skinnyandwhite
Postat av: tina

börja med ett stort grattis :)

och riktigt fin bild samt lycka till i framtiden :)

2008-07-31 @ 14:34:46
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: Paj

Hahahahah, att du blev pappa till slut så här ung, fan va galet :)

Hur som helst mannen så är jag jävligt glad över att allt är fint med ungen. Han är riktigt söt. Grattis som fan och jag hoppas han växer till en fin och ståtlig man ;) Hoppas han inte blir lika ful som sin pappa bara :P...Hahhahaha, skojar bara. Ha det fint mannen och än en gång, GRATTIS till er båda :)

2008-08-02 @ 02:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0