Heeej :D

heej idag har jag jobbat 10 timmar är helt slut när jag kom hem, innan jag kom hem träffade jag en vän som ville jag skulle ut och fest med honom och nårga vänner, ja sa till honom jag måste vara nånannansts med min älsk och mitt barn så sa han ta dom här Xide så jag fick 2 st, promlem är att jag har inte dryick på typ ass länge så om jag tar mindre än 2 klunkar kommer jag bli full, seriös kommer bli ass packat, men nu har jag druckit en och en halv så jag mår fint men lite snurrig, jag frågade om lov om jag fick gå ut nästa vecka med mina vänner, för när man är sambo och har barn tillsamms så måste man (om man är kille) fråga först om man får gå ut hon typ är som min mamma :S. :P men endå så jag fick men känner mig så taskikgt om jag går utan min älsk :(

jag hinner inte skirva så mycket som jag gjorde innan men jag ska försöka skirva så många gånger jag kan hoppas ni gillar det jag skriver, mina tankar och sånt, ni får ha det såå jelvigt bra och sköt om er och ta hand om dom ni älskar mest, så skriver jag imon kväll puss och hej MVH eran egna Lilla pappa :D haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Nja, jag vet inte om man måste fråga om man får gå ut bara för att man är kille - tjejen ska väl också göra det isf? jag tycker att man är två om att ha barn, o då ska det vara lika. :)



hur gammal är sonen, förresten? har han nåt namn än? :)

2008-07-13 @ 21:09:22
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: S

Hittade precis din blogg av en slump. Underbar läsning. Du verkar vara en riktigt smart och bra kille, din flickvän och son kan skatta sig lyckliga!



=)

2008-07-14 @ 09:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0