förlåt för min stavfel och gramatik

Förlåt alla att jag skriver som en kråka eller åsna eller som sagt som ja vad som helst, jag är riktikg dåligt på att skriva, det är säkert vissa som inte tar mig på allvar jag gör de för nåt som är roligt, ne men jag gör det faktisk, jag stavar itne bra, jag erkänner det.

jag är utläningar ja det finns utläingar som skriver bättre än vad svenksar gör men jag är inte den typ av utläningen,,,
jag är den typ som hatar att skriva och läsa men jag gör detta för jag vill lära mig skriva bättre och läsa, nåt jag blir glad av, varje gång nån komenterar så blir jag rikgit glad för allvarligt så trode jag inte nån ville läsa nåt jag skriver äns men det finns de som gör det, de skämt jag skiver och lite så, vissa som är äldre gillar säkert inte mina skämt men det är lite mer för unga och utlängar inte för att jag tror de finns många utläningar eler unga som äns vill läsa detta men endå, jag började igår med detta, och ja vill värklien fortsätta med det för jag gillar det,  så en än gång förlåt för alla stavfel jag ska försöka bättre mig på det, jag går som sagt på svenksa 2 jag borde säkert gå om SFI eller nåt :S ha det så bra endå och forsätt kolla in detta :) ha det bra alla


   bilden har inget med texten att göra :P haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsaan !



Jag är en "utlänning" som gärna vill läsa din blogg, fortsätt skriva du så blir det säkert något bra av det hela senare :p

2008-07-08 @ 16:51:59
Postat av: j

be inte om förlåt, man måste lära sig någon gång, varför inte nu? härlig blogg du har, fortsätt så :)

2008-07-08 @ 17:09:28
Postat av: linda

Jag är ung och gillar din blogg :) Inte utlänning visserligen, men det spelar kanske ingen roll :) Jag gillar dina åsikter också, det är inte ofta man får höra av killar att det inte är tjejers fel om de blir våldtagna m.m.!

Fortsätt skriva! Söt son du har också :)

2008-07-08 @ 18:12:56
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tycker ni ar jattegrymma som ar unga foraldrar. =) Lycka till med allt.

(Sitter pa en dator i USA sa darfor ser det lite konstigt ut)

2008-07-08 @ 19:50:16
URL: http://madelenegustafsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tycker att du är jätte jätte duktig som verkligen försöker lära dej skriva bättre fast du säger att du hatar tt skriva =) Fortsätt så, ja tycker din blogg e intressant.

2008-07-08 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0