fick jobbet tillbaka ;:P

idag tog pappa mig tillbaka till jobbet, för han ska iväg och fixa sina tapeter hemma, så jag ska jobba imon jag som hade de så roligt med min son dom här 2 dagarna jag va hemma, vi köpte en helt ny camra från samsung med 10,2 megapixlar fett som fan, men ärligt så fattar jag inte nåt om sånt med megapixlar jag tycker alla bilder man lägger på datorn ser lika dana ut? vad är de så specilet med dom med mer megapixlar? jag ska ba ta kort på min son nu när han är liten så han kan se ig när han är liten :) han är så sööt han typ gråte som faan sen när vi satta honom i bilen och allt och började köra så ba blev han hellt tyst och kollade ut genom fönstert hela vägen :D haha så gulligt han äter nu hos sin mamma och min lille bror är hos oss idag och ska vara här och spela playstation 3 och leka med sin lilla brorson :D haha måste dra nu sköt om er alla och kram



Kommentarer
Postat av: Linn

Det är så roligt att ha kort på de små sötisarna, min son är snart 10 månader gammal och jag har HUR MYCKET bilder som helst, vet inte vart jag ska göra av alla ;P Hur gammal är du förresten? :) Jättesöt pojk ni har fått, grattis <3

2008-07-18 @ 10:21:48
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Gëzim

Grattis till er son Delil o Micha! Haha, jag läser din blogg delil, (när jag har tråkigt) haha, peace!



Gëzim

2008-07-20 @ 12:16:32
URL: http://www.youtube.com/gezimgashi1
Postat av: Anna

gu vad söt han är delil :D

2008-08-03 @ 02:08:22
Postat av: .

GEEZ! KILL IT WITH FIRE!

2008-09-08 @ 19:39:16
Postat av: Kikki

fifan delil, vilken söt liten pöjk du har fått!! =)

2008-11-06 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0