doktron sanrt då..

heeej och god morgon , jag vaknade en liten stud sen efter att ha sovit lite bebisen ha skriket mycket i natt och har haft ond i magen och min flickvän är fortvarade sjuk så jag ska ta lillen och dra till vårdcentralen, där ska dom väga,mäta och se hur han mår så har jag 2 viktgita frågor til dom

 - varför andas han som om han har astma?

 - varför har han så ond i magen, finns det nåt för de?

fick en inlägg att de kunde varit kolik men jag läste om de då har man de nästan hela tiden  såg ja, han får dee ibland men ska endå kolla upp det man vet ju adrig.

så han äter nu så jag kan ta honom lungt och fint ditt så doktorn får se på honom.

så måste ja säga drömte att jag spelade fotboll igen men fan jag sög i min dröm som jag sög i verkligheten, trodde jag skulle spela lika grym som typ ronadlo eller nåt, kommer senare  ah det bra så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0