17år och trebarnsmamma

såg nyss på aftonbladet att en 17 åring fick tviligar och nu är 3barnsmamma, är rikigt glad för hennes skull , och ja känne rinte henne, ja klarar inte av ett barn hon kommer med 3 st, :) tänk om de fanns mer såna människor som henne klara av det, min flick vän va höggravid endå gick hon uppför trappen gick kklart 2an och hon hade ond och va trööt 24/7 , snälla inte de flesta klrar av det, de finns dom som inte äns e gravid ba tjocka som inte klrar av det, wake Up måset fixa te och lite mat till min underbaring som tar mig som en bitch gör de gör så , men vad annars är kärlken till för då :) måste dra höörs senare

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2856824.ab


Kommentarer
Postat av: GuardianAngel

Hejsan och tack för ditt fina inlägg till min son och hans sambo Becka :) Bra att ni visar att även yngre kan skaffa och ta hand om barn. Stå på er och visa omvärlden vilka guldkorn ni är....



Fin "bebis" ni har, kram till er alla i familjen!

GuardianAngel, farmor till "trissen" ler

Lycka Till!

2008-07-08 @ 14:19:50
Postat av: Cicci

Hej hej! Kom in på din blogg via aftonbladet, Kul att en kille bloggar, är inte så ofta man ser det!

och gud vilken söt liten bebis du har! Njut av bebis tiden, för det kommer gå så himla fort!

Ha det bra!

2008-07-08 @ 14:38:16
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0