ALBANER och andra utläningar

shiit ja såg en bild innan på mig jag 2 bröder, va e de med dom albaner VARFÖR I fan e dom så långa föör? de finns alltid nåt som en alben e , antigen e han för lång eller för hårig (tro mig de finns nårga som e som fan) eller ¨så skyrter dom om deras ,- (ser ni vad de e?) ah kukar , att den e för lånng, haha och dom säger att negerar har stora haha ne fattigt skämt från min sida häär, här skytrer ja om dom borde ja inte göra , dom tror sig sen . men ärligt dom kosovoana eler va vi ska kolla dom , ( dom vill bli kallade Kosvo/alabner :O VA FAN dom får ett land så vill dom bli kallade så , shiit de e som om vi kurder får ett land och ska kolla oss kurd/turkar , men äär endå glad för en så fattigt land mindre än smålnd men invårnare lika många som sthlm får ett land vem skulle kunna tro de,

men de e inte bara albaner, alla utlänganar som kommer hit till sverige, dom första åren är dom töntar, dom fågar inte göra nåt, sen när de går en tid då börjar dom tro sig? ja e utläning själv men fan dom brode vetta bättre, tänk om svenkar skulle komma in i albanien och söka asyl? han skulle få huvudet av sjuketn ju , eler i rumänen  tro fan dom skulle slå svenkar som får asyl, de blir som här, svenkar tar fåra jobb säger dom , Kolla i afrika , kommer inte ihåg vilket land men där så bränner dom upp utläningar, BOKSTAVLINGEN dom slår och bärnner utlängnar! AFRIKA tänka er negerar som hatar negrear så säger vi att svernka är hårda och rasister, ja ser inga som blir brända här inte, aja sånt e livet , dags att gå vidrae

jag och mina albanksa vänner ,9 ja e lillen i mitten , trro mig dom albaner e rikigt stora  albanerna är rikigt långa så de e inteja som e för kort

Kommentarer
Postat av: Gazmir

Mannen du kan inte jemfora kosovo med kurdistan gay lsebsisk, ja e utoimlands doliga bokstever hejdpo

2008-07-08 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0