ängligen tillbaka :D

Heej guss hoos backkk.. ( måste fan ta och öva på min englska OCH svenksa fan ) men endå lyssan först och främst måste jag bara säga att den nya BATman the Dark kihngt är en av dom bästa filmerna som gjorde och kolla på den på BIO så jelva bra :D inte för att det har nåt att göra med bloggen men endå ;) vart ska jag börja jag har jobbat hela sommaren och imon börjar en hel vecka ledigthet för min del,

själv tycker jag att det e länge fan min semster brukar vara typ 2 dagar och jag har ju så jelva tur på vädret nu när de e så ( soligt) hoppas ba de blir finare väder senare :)

min son växer och växer ( på Papparet ) jag tycker fortvarade han liknar som han alltid gjord när han föddes jag tycker han e skit liten fortvarde :S

min brocha gazmir va hos mig killen e så jelva kluppigt han fucker up sin knä och går på kryor nu haha shit trode han hade 3 ben ;) tycker synd om honom han ska operera den ochså nu när han ska ta sig in i lumpen men vem vett de kasnke va en tecken att haninte ska gå ditt ::P hoppas allt går bra endå .. ingen fattar fåra skämt älsakr att vara med honom skrtttar sönder mig varje gång :D haha  lite bögigt men fan gazmir Älsakr dig :) haha ;) bebyyii har lite cam6 nu med honom vissar fåra privta delar hahha ;) ne skojar haha eler gör jag :P haha men endå ska til min son lite han kommer smomna sanrt :D vi hörs alla sköt om er ska ta min semsmter nu ses om en vecka :D


Kommentarer
Postat av: Gazmir

haha mään ja vet jag e g me kryckor men ändå vi fortsätter cama nu

2008-08-06 @ 00:13:31
Postat av: Fargash

Skulle du kunna börja använda ett rättstavningsprogram, alternativt gå om lågstadiet så att dina texter blir någorlunda begripliga?

2008-09-09 @ 01:19:53
Postat av: gazton

MÄÄÄN NIVÅN

2008-09-21 @ 15:48:40
Postat av: JanOve

Herregud, hoppas inte din son blir överintelligent så han får skämmas över ditt språkbruk om han råkar läsa denna blogg då han är ädre.

2009-04-13 @ 12:23:55
Postat av: emelie

Hej hej :) hur gammal eh du :) ???

2009-11-22 @ 20:26:54
URL: http://emmmeliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0